środa, 1 lipca 2015

Pluto... i małe zmiany

Jako, że poduszki muszą być dwie, a Kubusia skończyłam już haftować, to przyszła kolej na psa Pluto. Wczoraj zagościł na moim tamborku. Tak jak w poprzednim wzorze rozpiska mulin to Ariadna - i przy tym zostałam. 
Tak się prezentuje po pierwszym dniu.


Zaprezentowałam go wczoraj na hafciarskim wtorku, więc niektóre z Was mogły go już widzieć :)

A jeśli chodzi o zmiany... doatyczą SAL-u Chata za miastem. Wiem, że już minęło sporo czasu od jego rozpoczęcia, ale ja jak to prawdziwa kobieta - zmianiam zdanie. Zdecydowałam się jednak na inny wzór domku. I tego już się zamierzam trzymać. Obrazek poniżej :)


2 komentarze:

  1. Fajny pluto. czekam na pierwsze krzyżyki chaty :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już niedługo powstaną :)

      Usuń