poniedziałek, 25 lipca 2016

Rocznicowe candy z muffinką

Kilka postów wczśniej zapowiedziałam, że na blogu będzie niespodzianka. Trochę czasu mi to zajęło ale jest! Moje pierwsze w życiu CANDY :)
W maju minął rok jak prowadzę bloga. Właśnie z okazji pierwszej rocznicy chciałam Was zaprosić do zabawy :)


Warunki udziału w Candy:
1. Umieść na swoim blogu banerek z informacją o Candy.
2. Umieść osobny post z infomacją o Candy na swoim blogu.
3. Zgłoś chęć udziału w zabawie zostawiając komentarz pod tym postem.
4. W komentarzu wpisz jedną rzecz, którą chciałabyś/chciałbyś otrzymać w prezencie :) (chętnie wezmę to pod uwagę przy wysyłaniu paczuszki).
5. Będzie mi bardzo miło jeśli dołączycie do grona moich obserwatorów, choć nie jest to warunek konieczny :)

Zapisy trwają do 07.08.2016.
Osoba do której wyślę paczuszkę zostanie wyłoniona 09.08.2016.
Paczkę postaram się wysłać jak najszybciej po ogłoszniu wyniku.

A co do wygrania?
Prezent będzie niespodzianką :) Napiszę tylko, że na pewno będzie coś z haftu, coś z decupage oraz coś ze scrapbookingu. A elementem głównym będzie... muffinka :)

Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy :)
Miłego dnia :)

15 komentarzy:

  1. Nooo jak z muffinką, to mnie nie może zabraknąć:) Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także bardzo lubię muffinki pod każdą postacią. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A otrzymać chciałabym możeee jakiś magnesik na lodówkę wykonany np. metodą decupage. :)

      Usuń
  3. Witam.
    Chętnie wezmę udział :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do tego, co chciałabym dostać - jako, że byłby to mój pierwszy prezent od Was, blogerek - będę się cieszyć ze wszystkiego :)

      Usuń
  4. Ja również chętnie zapisuję się do zabawy:) A chciałabym dostać zakładkę do książki z motywem kawowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj mi to umknęło, al dziś nadrabiam. Post o zabawie wrzucony:)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku :-) Życzę kolejnych latek. Chętnie przyłączę się do zabawy, a chciałabym coś z motywem marynarskim :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja nieśmiało staję w kolejce. Jednocześnie gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych. Co do prezentu to ucieszy mnie coś czego sama nie robię, np decupage

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również chętnie się zgłaszam na twoje urodzinowe candy. Ja chciałabym coś z decoupagu bo bardzo mi się ta technika podoba a niestety nie umiem jej wykonywać. Pozdrawiam cieplutko i oczywiście zostanę na dłużej u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział, banerek i post już wiszą. Ucieszę się z każdej niespodzianki. Zapraszam również na candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę dalszych sukcesów. W kolejce chętnie się ustawię a co do prezentu nie mam wymagań bo ja raczej nie wybredna jestem. Jeśli mi sie poszczęści to niech będzie niespodziewajka. Buziaki:-)
    http://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także chętnie wezmę udział w muffinkowej zabawie! Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy blogowania - wielu inspiracji i czasu na ich realizację! Mnie zachwyciły Twoje decoupagowe magnesiki :)
    Banerek i post jest na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy.
    Niespodzianki są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń