sobota, 13 czerwca 2015

Trochę o mnie

Na wielu już blogach pojawiła się zabawa (jeśli mogę tak napisać) w której wiele z Was pisze o hafciarskich przyzwyczajeniach. Nie wiedziałam czy również dołączyć ale w końcu postanowiłam, że również napiszę coś o sobie. Mój blog prowadzę od kilku tygodni i mało się znamy, więc pomyślałam, że dzięki temu lepiej mnie poznacie :)

1. Jaka jest Twoja ulubiona tkanina do wyszywania?
Zdecydowanie kanwa Aida 16 ct. Od samego początku haftowałam na niej i tak już zostało. Chociaż mam dużą ochotę spróbować haftu na lnie i kanwie plastikowej. 

2. Rysujesz na tkaninie kratki, czy nie?
Zdecydowanie nie. Czasem się zastanawiałam, czy zrobić sobie taką siatkę, ale jak do tej pory nie zaryzykowałam. Kanwa musi być czysta.

3. Zaczynasz haftować na środku tkaniny, czy w rogu?
Zawsze zaczynam od rogu. Tylko jakoś tak inaczej niż wszyscy, bo haftuję od góry a nie od dołu. Może to błąd, ale tak mi jest po prostu wygodnie. A przecież chodzi o to by haftować z przyjemnością :)

4. Wolisz trzymać robótkę w ręku, czy używać krosna lub tamborka?
Jak na razie tylko i wyłącznie tamborek. Chociaż od jakiegoś czasu rozważam zakup krosna. 

5. Wolisz wzory w formie elektronicznej czy papierowej?
Tylko papierowe. Ułatwiam sobie skreślaniem tego, co już wyhaftowałam. W formie elektronicznej nie jest to niestety możliwe, 

6. Jaka jest Twoja ulubiona pora na wyszywanie?
Każda :) Kiedy tylko mam chwilę staram się postawić choć kilka krzyżyków.

7. Wyszywasz wzór tak długo dopóki nie skończysz, czy zmieniasz co jakiś czas robótki?
Zazwyczaj staram się skończyć to co zaczęłam. Ale ostatnio coraz częściej zdaża mi się zacząć kilka robótek.

8. Czy masz jakieś UFOki? Jeśli tak to ile?
Mam jeden. Jakieś trzy lata temu zaczęłam haftować obraz z Marilyn Monroe. Czeka ciągle na ukończenie.

9. Czy podczas haftowania oglądasz filmy lub słuchasz muzyki?
Przeważnie oglądam filmy.

10. Czy często bierzesz udział w SALach i innych tego rodzaju zabawach?
Bardzo podobają mi się zabawy SALowe. Ale jak do tej pory zapisałam się na jeden - "Chata za miastem". Pewnie dlatego, że do tej pory nie prowadziłam bloga. Z pewnością jak znajdę jakiś ciekawy wzór to chętnie się zapiszę. 

11. Czy masz listę wzorów, które będziesz haftować, czy też kolejność jest spontaniczna?
Listę mam, ale prawda jest tak, że zawsze wskoczy jakiś dodatkowy wzór. To nad czym najbardziej ubloewam, to to, że pięknych wzorów jest tak dużo a czasu na ich wykonanie tak mało :(


I to już koniec. Jeśli dobrnęliście do końca to bardzo się cieszę :) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu. 

1 komentarz: