wtorek, 29 sierpnia 2017

Skrzynka na kartki ślubne

Hej, hej! 
Chwilkę mnie tutaj nie było, ale miałam mnóstwo pracy - zawodowej i robótkowej :) - a potem wyjechałam na urlop. Ale wypoczęta wracam do Was z mnóstwem nowych prac.
Dzisiaj pokażę Wam skrzynkę, którą ozobiłam metodą decupage. Skrzynka powędrowała jako prezent ślubny i ma służyć do przechowywania ślubnych kartek Państwa Młodych. 








Całą skrzynkę przeciągnęłam orzechowym lazurem. A następnie zabezpieczyłam lakierem. Na skrzynce umieściłam imiona Państwa Młodych oraz datę ślubu. Literki i cyferki zrobione są z masy plastycznej. Obok napisu nakleiłam tekturkę, którą pomalowałam białą farbą akrylową. Na spodzie kompozycji kwiatowej przykleiłam gazę i liście z foamiranu jedwabnego. Kwiatki zrobiłam z foamiranu na gorąco, pokolorowałam je suchymi pastelami. Do ozdoby przykleiłam kilka złotych półperełek. 
W środku skrzynki nakleiłam dwa malutkie serduszka. Są one drewniane, pomalowane farbą akrylową. Kółeczko ze sklejki pomalowałam również na biało, a następnie nakleiłam serwetkę w róże. 
Co sądzicie o takim prezencie?

Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego dnia :)  

2 komentarze: