czwartek, 31 sierpnia 2017

Album dla Pani Stomatolog

Witajcie!
Jakiś czas temu miałam zamówienie na album dla Pani Stomatolog. Osoba zamawiająca prosiła, żeby okładka nawiązywała do zawodu osoby obdarowanej. I było to dla mnie wyzwanie, bo czasu miałam mało a ozdoby stomatologiczne znaleźć było bardzo ciężko. Ale na szczęście grupy na fb zawsze pomogą i jedna dziewczyna podpowiedziała mi, gdzie mogę znaleźć tekturkę zęba. 
Album jest zrobiony na czarnej bazie, którą zrobiłam sama. Każda karta ma w środku kieszeń. Papiery jakich użyłam pochodzą ze sklepu Action. 





















Będę nieskromna i powiem, że mi się bardzo ten album podoba. Takie przygaszone kolory to zdecydowanie moja kolorystyka. A Wy co sądzicie o takim albumiku?

Pozrawiam Wszystkich i bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze. 
Zapraszam również na mój Instagram (tam na bieżąco wystawiam fotki moich prac) oraz na kanał na YT. Link znajdziecie na górze strony :) 

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy i prześlicznie wykonany!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowny album! Piękne papiery, no i wspaniale dopracowany jest! Cudne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający album!
    Czarna baza to strzał w dziesiątkę, bo album wyszedł bardzo elegancki:-)

    OdpowiedzUsuń