wtorek, 1 sierpnia 2017

Kartka z humorem

Hej Kochani! 
Moje tempo życia ostatnio jest maksymalne. Praca zawodowa, dom, rodzina, robótki... Oj jest co robić. I w takim nawale powstała ostatnio kartka na ślub. Dziewczyna, która ją zamawiała chciała, żeby nie do końca była ta kartka poważna. Chciała coś "z uśmiechem". Nigdy jeszcze takiej nie robiłam, ale pomyślałam, że spróbuję. 
Efekt widać na poniższych zdjęciach :)









Kartkę wykonałam na gotowej bazie ze Studio75. Kieszonka na pieniążki wykonana jest z papieru Panna Oliwia. Życzenia wybrała sobie osoba zamawiająca. I dlatego, że jest to "przepis na małżeństwo" kieszonka zamyka się na sznureczek z łyżeczką :)
A papier na pierwszej stronie dostałam kiedyś w wymiance, dlatego nie wiem z jakiej jest kolekcji. 
Do zrobienia kartki użyłam:
- tekturka 
- tiul
- kropeczki emaliowane
- element z wykrojnika
- papierowe różyczki

A jak Wam się podoba?
Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Miłego dnia :)

6 komentarzy: