piątek, 22 lutego 2019

Zimowy junk journal

Gdzie nie spojrzeć, każdy przywołuje już wiosnę. I nic dziwnego! Ja sama na nią czekam niecierpliwie. Ale właśnie dlatego, że zima już się kończy, jest to świetny moment na uporządkowanie zimowych zdjęć i wspomnień. 
Z myślą o tym chciałam Wam dzisiaj pokazać jeden z ostatnich moich projektów - zimowy JUNK JURNAL :)































Ten junk journal jest wielkości travelersa. Papiery jakich użyłam to papiery kupione na Etsy w formir digitalowej.
Jeśli chcecie bardzo dokładnie go obejrzeć to zapraszam na film KLIK

Ten produkt dostępny jest w moim sklepie na Etsy.
A najlepszą wiadomość zostawiłam na koniec :) Do końca lutego jest na niego rabat 15% i darmowa wysyłka na terenie Polski :)
Podoba Wam się taki bonus?

Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam Was na mojego fb oraz na Instagram.
Miłego dnia Kochani :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz