czwartek, 7 lutego 2019

Mix mediowa paleta ze zdjęciem

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co można zrobić ze zwykłą paletką malarską. 
Ostatnio moja mama chciała wyrzucić paletkę, którą zaraz zobaczycie. Stwierdziła, że do niczego się nie przyda. Ale ja postanowiłam dać jej jeszcze jedną szansę. Wymyśliłam sobie, że zrobię prezent dla mojej siostry. 
Postanowiłam się trochę pobawić mediami - gesso, mgiełka, magiczny puder, pasta modelująca, wosk... I oprawiłam zdjęcie w taką oto "ramkę" :) Sami zobaczcie co z tego wyszło :)







Co sądzicie o takim pomyśle? Dobrze wykorzystałam tą paletę? 
A jeśli chcecie zobaczyć paletę z bliska i posłuchać jak ją wykonałam to zapraszam na krótki film.
Pracę tą zgłaszam do wyzwań:



Miłego dnia Kochani :)

7 komentarzy:

  1. Piękna praca :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i zapraszam do siebie:
    https://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na bloga chętnie zajrzę w wolnej chwili :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękna praca. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Three Wishes

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piekna jest! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing, thank you for joining the SnipArt challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this amazing work ! thank you for joining Snip Art Feb challenge !

    OdpowiedzUsuń
  6. This looks amazing! Thank you for joining the SnipArt Challenge!
    xoxo Katja

    OdpowiedzUsuń