poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Mój pierwszy tag mix mediowy

Wieczorową porą chciałam Wam pokazać tag mix mediowy jaki zrobiłam. Jest to pierwszy taki tag. Kupiłam gesso już dość dawno temu i nawet zaczęłam robić jedną pracę, ale jej nie dokończyłam. A w ramach ćwiczeń postanowiłam sobie, że zrobię ozdobny tak z użyciem właśnie gesso.





Ze skrawków papieru wycięłam kształt taga. Położyłam przez maskę gesso i zabarwiłam je różowym tuszem distress oxide. Elementy kompozycji to serwetka papierowa, listki, kwiaty. Posypałam również na klej trochę brokatu. Umieściłam napis i kilka półperełek w fioletowym kolorze. A na końcu dałam nit i zawiązałam kawałej sznurka. 
Podoba Wam się taka forma?? Ja użyłam go jako kartki i z tyłu napisałam kilka słów od siebie.
Jest to mój pierwszy tag i wiem, że nie ostatni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz