poniedziałek, 30 października 2017

Kartka na rocznicę ślubu

Hej Kochani!
Chwilkę mnie nie było na blogu, ale powiem Wam od razu, że był to bardzo kratywny czas. Powstało sporo projektów, a jeden z nich pokażę Wam dzisiaj. 
Na rocznicę ślubu mojej siostry zrobiłam kartkę. Wykonałam ją na kraftowej bazie, którą zrobiłam sama. Papiery jakich użyłam pochodzą ze sklepu Action oraz z Magicznej Kartki. 
Do wykonania kartki użyłam również wykrojnika Sizzix.
Malutka kompozycja z papierowych kwiatków, które też zrobiłam sama, trochę gazy, trochę wstążki, tekturki i kartka gotowa :)








W środku kartki zrobiłam kopertkę na pieniążki. Stempelkami odbiłam napis "Rocznica Ślubu 8". A na grubszym papierze wizytówkowym wydrukowałam życzenia. 
Jak Wam się podoba taka kartka?

Pozdrawiam Was gorąco w ten mocno wietrzny dzień :)

1 komentarz: