czwartek, 14 września 2017

Kartka na ślub

Dobry wieczór Wszystkim!
Wieczorkiem przybywam, żeby pokazać Wam kolejną karteczkę wykonaną na ślub.
Kartka była na zamówienie dla mojej znajomej. W środku miała być koperta na pieniądze i życzenia wybrane przez osobę zamawiającą. Z góry Was przepraszam za światło na zdjęciach ale kartka była oddawana na "już" więc nie miałam czasu na układanie i ładne fotografowanie.





Na zrobienie kartki użyłam dwóch różnych kolekcji papieru. Na elemencie z wykrojnika odbiłam stempel "W dniu ślubu" (jeden z moich ostatnich nabytków :) ). Różyczki są z foamiranu. A tekturkę potuszowałam distressem. Dodałam troszkę gazy i sznurka oraz przezroczyste półperełki. 
W środku koperta zamykana jest na magnes. 
Podoba Wam się taki styl??

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze. Obiecuję, że następny post nie będzie kartkowy ;) 
Spokojnej nocy!

2 komentarze: