wtorek, 30 maja 2017

Project Life - kwiecień 2017

Hej, hej :) 
Poranna kawa wypita? Jeśli nie to zapraszam na nowy post. Mam nadzieję, że umili Wam czas przy kawie lub herbacie :)
Dzisiaj pokazuję strony z kwietnia z mojego albumu Project Life.
Kwiecień  - plecień... oj tak. Mieliśmy chyba wszystkie pogody jakie tylko mogliśmy. Dlatego również na stronach kwietniowych starałam się umieścić różnorodność naszego kwietnia :)





W kwietniu zdecydowałam się na używanie stempli oraz datownika. I bardzo mi się to spodobało. Dzięki datownikowi wiem nie tylko z jakiego miesiąca są moje zdjęcia ale również z jakiego dokładnie dnia. Poza tym zakupiłam sobie na zlocie scrapowym naklejki z nazwami miesięcy. I już zostałam ich fanką :) 

A jak Wam minął kawicień? Jeśli prowadzicie albumy takie jak Project Life to zostawcie mi w komentarzu linki do waszych blogów lub kanałów na YT. Chętnie podejrzę!

Słonecznego i pełnego uśmiechu wtorku :) 
Do zobaczenia :)

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przy okazji to również świetna zabawa :)

      Usuń
  2. Właśnie na tym mi zależy, żeby za jakiś czas wziąć go do rąk i przypomniać sobie wszystkie codzienne wspaniałe rzeczy, które nas spotykały :)

    OdpowiedzUsuń