środa, 21 września 2016

Skrzynka dla mamy

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam skrzynkę, którą ostatnio zrobiłam dla mamy. Jak byłam nastolatką to kupiłam jej kiedyś drewniną skrzynkę. To był prezent przywieziony z Poznania. Była to najzwyklejsza drewniana skrzynka, ale mama, jak to mama, pezent zachowała i trzymała tam swoje szpargały. Jak dorosłam to się zastanawiałam co mną kierowało,że kupiłam jej taki prezent ;) I tak na nią patrzałam i patrzałam, aż mama zaproponowała, żebym jej tą skrzynkę ozdobiła. Chętnie się zgodziłam. I tak oto powstała damska różowa skrzyneczka na drobiazgi.
Prezentuje się następująco :)







Do ozdobienia skrzynki użyłam papierowej ryżowej serwetki. Od góry zrobiłam spękania spękaczem jednoskładnikowym. I dokoła przykleiłam koronkową taśmę. A w środku przykleiłam kryształek - czerwone serduszko - żeby mama zawsze pamiętała, że ją kocham :)
Podoba Wam się?

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Zapraszam na kolejne wpisy i życzę udanego dnia :)

9 komentarzy:

  1. Piękna....zrobiłaś coś naprawdę cudnego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną skrzyneczkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka czekała na swój czas, ozdobiłaś go rewelacyjnie, to czerwone serduszko jest urocze:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, a najpiękniejsze jest to, że prezent wciąż żyje, rozwija się, dostał drugą szansę i to dla kochanej osoby, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczka jest prześliczna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie ozdobiłaś skrzyneczkę :) Drugie życie skrzyneczki jest eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie "ubrałaś" dawną skrzyneczkę. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń