czwartek, 15 października 2015

Igłą Malowane 5/2015

Kiedy już większość z Was zapewne zapomniała o nowym numerze Igłą Malowane, ja dopiero przybywam z recenzją. Kolejny numer trafił do mojej skrzynki pocztowej. Tym razem byłam mile zaskoczona, ponieważ już następnego dnia po ukazaniu się gazety w sklepach otrzymałam ją od firmy Coricamo. Duży plus, ponieważ ostatnio gazetka była kilka dni później. 
Okładka prezeuje się następująco:


Okładka jest skromna, bez przepychu. Mnie taka odpowiada, bo i tak zawsze wertuję środek. Rzadko kiedy sugeruję się samą okładką. 
Na początek pokażę Wam co znajdziemy w środku, czyli spis treści.


Już pierwszy haft nardzo mi się spodobał. Jest to Kolorowa parasolka - Zakochani.


Myślę, że ten hafcik trafi na moją listę na nowy rok. A może nawet się pokuszę i parasolkę zrobię koralikami :)
Kolejne wzory to Sówka matematyczka i Miś z bukietem.


Do kolekcji można zamówić w Coricamo również Sówkę geograficzkę,


Te dwa wzorki są bardzo przyjemne, ale przyznam, że bez jakiejś szczególnej okazji raczej się za nie zabierć nie będę. Do misia oczywiście dołączono kurs haftu wstążeczkowego, ponieważ bukiet można wykonać tą techniką. 
W numerze kolejny raz nie zapomniano o naszych maluszkach. 



Wzorki świetnie nadające się na kartki. 
Jeśli chodzi o kwiatki to bardzo spodobały mi się zarówno maki jak i róże. A to bardzo duży plus, ponieważ nie przepadam za wzorami kwiatów. I tutaj również plus dla redaktorów, ponieważ kwiaty nie zdominowały całego numeru czasopisma (a niestety takie miałam odczucie przy poprzednim numerze).



 A na koniec to co mi się zupełnie nie podoba i czego na pewno nie wyhaftuję...



Bardzo miło, że w czasopiśmie można znowu zobaczyć galerię czytelników :)
Ogólnie uważam numer za bardzo udany. Jedyne czego mi brakuje, to dodatków do gazety. Zagraniczne gazety można kupić z dodatkami, np. do zrobienia kartki bądź z drobniutkimi zestawami do haftu.
Bardzo dziękuję firmie Coricamo za możliwość zapoznania się z aktualnym numerem Igłą Malowane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz