piątek, 24 maja 2019

Skrzynka na Rocznicę Ślubu

Witajcie Kochani!
Ostatnio miałam okazję zrobić skrzynkę na pierwszą Rocznicę Ślubu. Skrzynka miała zmieścić prezent dla młodego małżeństwa. I powiem Wam, że to było wyzwanie. Miałam mało czasu i skrzynka nie zdążyłaby dojść ze sklepu internetowego. A w stacjonarnych nie było takiej wielkości jaką potrzebowałam. 
Kupiłam więc skrzynkę już pomalowaną z jakimiś napisami i serduszkami. W domu ją zeszlifowałam i zamalowałam na biało. Nakleiłam serwetki w pięknym niebieskim kolorze. Farbę zabezpieczyłam lakierem a na lakier nałożyłam lekką pastę modelującą. Maska jaką użyłam jest z Agaterii. Na wieczku znalazła się kompozycja z kwiatów z foamiranu i papierowych liści. Dodałam też kilka elementów z masy plastycznej oraz tekturkę poembosowaną na złoty kolor. Miejsca, gdzie nałożona była pasta modelująca, pociągnęłam złotym woskiem. 
No i sami zobaczcie co mi z tego wyszło :)








2 komentarze: