poniedziałek, 27 lipca 2015

UFO-k... Marilyn Monroe

Ostatni natłok zajęć nie pozwolił mi na spokojnie siąść do komputera i napisać coś dla Was. Niestety obecny tydzień zapowiada się tak samo. 
Dzisiaj pokażę Wam jedyną pracę jaką mam zaczętą, nawet nie pamiętam kiedy, i która czeka na dokończenie. Długo się zastanawiałam czy pokazać ten obrazek na blogu, ponieważ kanwa wygląda tragicznie. Ale się zdecydowałam, bo kiedyś przecież skończę haft i doprowadzę wszystko do należytego wyglądu :)


I zbliżenie:


Obrazek ma wymiary 200x100 krzyżyków. Haftuję muliną DMC. Zostało już niedużo, ale i tak jeszcze trochę pracy przede mną. Postanowiłam najpier rozprawić się z moją hafciarską listą a potem zabrać się za Marilyn. Ale jak to w haftowaniu plany często się zmianiają... Trzymajcie za mnie kciuki, żeby się udało :)


4 komentarze:

  1. No, trochę zostało. Ale potem będzie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek będzie piękny. Wiele osób będzie Ci zazdrości pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bym prosiła o wzór graficzny MM na adres rybka801@o2.pl

    OdpowiedzUsuń