czwartek, 9 lipca 2015

Metryczka do wymianek

Postanowiłam dołączyć i ja :)
Prawdą jest, że jeszcze nie uczestniczyłam w żadnej wymiance, bo nic nie udało mi się wygrać. A i moje blogowanie nie trwa długo. Ale wszystko jeszcze przede mną :)
Jak zwykle natrafiłam na wielu blogach na ankietę - metryczka do wymianek. Uważam, że jest to bardzo fajny i przydatny pomysł. Dlatego się dopisuję!
A oto moje odpowiedzi :)

1) Nick/Imię
Magda :)

2) Co najchętniej przygarnęłabyć? Jakie techniki podziwiasz?
Najchętniej przygarnęłabym wszystkie przydasie do haftu krzyżykowego, który uwielbiam - kanwę, mulinki, materiały do przygotawnia kartek itp. 
Bardzo podobają mi się również robótki z filcu i mam nadzieję, że kiedyś również się tego nauczę :)

3) Jakie techniki wykonujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Zdecydowanie haft krzyżykowy!

4) Trzy ulubione kolory to...
zielony, beżowy, czerwony

5) Kolory, których nie noszę/nie lubię to...
fioletowy

6) Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak to jakie?
Nigdy jeszcze nie dostałam takich prezentów, ale która z nas nie lubi? ;) Zdecydowanie wszystko do haftu krzyżykowego.

7) Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak to jaką?
Bez niej czuję się jak bez bielizny... Bardzo lubię małe kolczyki i bransoletki. 

8) Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np, w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Konkretnego motywu nie mam. Staram się wszystko dobierać tak, żeby po prostu ze sobą pasowało. Ale nie lubię zbyt dużej ilości dodatków. 

9) Kawa czy herbata? 
I kawa i herbata :) Z kawy zdecydowanie latte. A herbata klasyczna z cytryną lub zielona. 

10) Ze słodyczy to ja najbardziej...
lubię prawię wszystko :) Najmniej chałwę i marcepan. 

11) Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Baaaaardzo!!! Uwielbiam czytać i czytam wszystko w każdych ilościach. Najbardziej lubię książki oparte na faktach, pamiętniki. Ale lubię również przeczytać coś lekkiego i z humorem.

12) Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Kosmetyk zawsze jest dobrym prezentem. Uwielbiam malutkie balsamiki o różnych zapachach (prócz różanych), fikuśne mydełka, balsamy do ust. 

13) Chciałam jeszcze dodać...
że tak naprawdę ucieszyłby mnie każdy prezencik, bo najważniejszy w tym wszystkim jest gest i zabawa :D

1 komentarz: