piątek, 7 grudnia 2018

Notatnik w stylu vintage

Bardzo lubię różne notatniki i journale w stylu vintage. Beże i brązy to jedne z moich ulubionych kolorów. Do tego koronki. Dlatego postanowiłam zrobić taki właśnie notesik. 
Użyłam papieru kawowego, który jeszcze potuszowałam i przeszyłam na maszynie. Na każdej kartce znajduje się stempelek. Strony są również pochlapane białym gesso.
Okładkę wykonałam z koronki. Ozdobą jest materiałowy kwiatek na okładce. I kilka materiałowych różyczek. Koronka jest tak piękna, że postanowiłam niczym więcej jej nie ozdabiać. 
Cały notatnik jest zbindowany na brązowym sznurku. Dodatkowo dziurki są wzmocnione papierem kraftowym. A dziurki na okładce są wzmocnione nitami. 






Co myślicie o takim notesiku? Można z niego zrobić również fajny albumik. 
Ten notesik możecie kupić w moim sklepie na Etsy.  
Dziękuję za wasze odwiedziny. Udanego weekendu Kochani :)

3 komentarze: