piątek, 30 listopada 2018

Podróżniczy junk journal

Bardzo lubię tematykę podróżną. Zachęcona moim pierwszym junk journalem postanowiłam wykonać następny. Tym razem grubszy. Z większą ilością dodatków. I z piękną materiałową okładką. Zobaczcie sami...



















Papiery pochodzą ze sklepu Action. Okładka zrobiona jest z zasłonki z second hendu. Poza tym koronki, które uwielbiam w pracach. 
Nie miałam konkretnego przeznaczenia na ten junk journal. Trafił on do mojego sklepu. 
A jeśli chcecie zobaczyć go dokładnie strona po stronie to zapraszam na mój kanał na YT KLIK :)

Udanego weekendu Wam życzę :)

2 komentarze:

  1. ten album jestprzepiękny! koronki z tymi papierami i grafikami idealnie się dopełniają. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło mi czytać taki komentarz. Tym bardziej się cieszę, bo właśnie poleciał do Stanów Zjednoczonych i mam nadzieję, że będzie cieszył inną osobę :)

    OdpowiedzUsuń