czwartek, 24 maja 2018

Prosty album "Love"

Hej, hej :)
Kochani dzisiaj przychodzę do Was z albumikiem, który robiłam już dość dawno temu. 
Kiedyś kupiłam mały bloczek papierów w Empiku. Później dokupiłam do niego die cutsy. Tak sobie przeleżały aż przyszła na nie pora i powstał z nich album. Założeniem było to, żeby stworzyć album bez dodatkowych ozdób. Miał być prosty. I miał być kwiatowo-motylkowy.
Zobaczcie efekt :)








Album zbudowany jest z czterech kartek. Jest wymiarów 15,5 x 15,5 cm. Pomieści około 15 zdjęć. 
Idealny do wklejenia zdjęć ze spaceru lub jakiejś jedniodniowej wycieczki. 
Podoba Wam się taka skromna kompozycja??

2 komentarze:

  1. Album widziałam już na Youtube :) Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny album!!! Bardzo mi się podoba, a to że jest skromnie ozdobiony działa na plus dla niego.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń