czwartek, 7 września 2017

Kartka dla Młodej Pary

Wieczorową porą będę się chwaliła kartką wykonaną na ślub. Ostatnio moja siostra poprosiła mnie o zrobienie kartki. Miałam zaledwie dwa dni, więc czasu było mało (biorąc pod uwagę, że akurat w te dni pracowałam :) ).
Na gotowej bazie z jakiegoś zestawu z Lidla zrobiłam kartkę. W troszkę innej tonacji kolorów niż zazwyczaj. Ale od czego jest wyobraźnia jeśli nie od nowych pomysłów?? ;))
Kartka miała być prosta i miały być już wklejone życzenia.
Zobaczie sami jak wyszło...






Papiery jakich użyłam pochodzą z blozku papierów ze sklepu Action. Kartka jest warstwowa i delikatnie wystaje z niej koronka. Przykleiłam również papierowe różyczki i tekturkę.
Kartka zawiązywana jest na wstążeczkę w kolorze bordowym. 

I co sądzicie??? 

3 komentarze: